Sovit tills jag vaknat...

10:23, det var längesen klockan visade det på "morgonen". Och jag vaknade med lite ont i den ryggmuskeln som varnar när det är dags att ta det försiktigt med ryggen. Jag tror det beror på att jag stått på mässan i två dagar i vanliga skor. Jag glömde ju givetvis packa ner mina Mszone sandaler. MBT ställde visserligen ut på mässan men alltså 3000 kr för ett par skor, nej tack! Kan också ha lite ont för att jag sovit 12 timmar, det är lite för länge för ryggen att vara stilla, trots bästa Tempursängen. ja ni hör, den är bortskämd den där ryggen.

Skogspromenad och spabad får bli mitt botemedel
Så idag ska jag ta det lugnt, gå en lugn skön promenad i skogen och mjuka upp kroppen, sen ikväll ska jag lägga mig i spabadet och ta ett glas vin tillsammans med min man. Bröstryggen känns ganska behaglig idag efter stötvågsbehandingen förresten.

Vårt sköna spabad! Fotot från en vecka som gift

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar