Jag är lite less på solskyddskrämer - här är världens bästa sommarklänning

Under tiden behandlingarna håller på så får jag inte vara i solen alls utan rejält solskydd. Jag frågade sjuksköterskan sist om varför men fick inget riktigt bra svar. Tycker det är dumt eftersom huden inte tar upp den viktiga vitaminen D när man kletat in sig med solskydd. Det ska visst räcka med 30 min om dagen så här års för att tanka D-vitamin så jag försökte tjata mig till att få vara i solen åtminstone så länge men icke. Så hittills har jag kletat in mig från topp till tå de här varma dagarna. Men det är så himla tjatigt och lösningar finns på det mesta :-)



 Den heter Tim Maxi Dress och finns hos Love Forever! Superskön och jättesvalt tunt tyg mot kroppen i värmen. Jag har fortfarande inte börjat använda peruken, den är jag inte kompis med än. Så ska jag vara snyggare än med solhatten åker sommarhatten på, ska bara komma ihåg att trycka på den ordentligt på huvet ser jag på bilden. Och vara framför kameran är inte min grej, ha, ha, ha, bjuder på det. 
Här finns Tim Maxi Dress :-)

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar