Oj, oj, vilken sällskapsresa det blev - livet som Gray del 11

Sällskapsresan tog form redan igår när ett par i träningsgänget körde hela vägen ner till Jönköping utan hundpassen... Bara att vända hemåt och sen påt igen i Stockholms rusningstrafik. Nästa träningspar kommer i väg sent, hamnar mitt i Stockholmstrafiken (2timmar Sthlm-Södert). Redan sena till båten får de punka, trampar sönder mobilen och på något sätt lyckas de komma på båten och kör på reservhjulet ner genom Tyskland. Strongt gjort, vilket par dom helst hade klappat ihop, heja er! Inte nog med det en träningskamrat som tog båten från Trelle, ställde in gps på fel Mochau så hamnade vid gränsen till Tjeckien innan han förstod vad som var fel. Vår egen resa har jämfört med allt detta gått fantastiskt bra. Det har bara varit en i bilen som haft panik för att gps:en lägger av. Gah, hur svårt kan det va tycker jag att köra rakt fram. Och själv har jag skrikit efter MCDonalds, laaaaatte


Jag har dessutom lyckats ha Gray lös på planen i fel tillstånd så hon drog iväg fram till andra hundar två gånger, gaah, hatar sånt skit. Men det gick bra och jag lärde mig återigen något :-) looking at the bright side!

Vi har också fått ett fantastiskt bemötande från våra vänner i RSV2000 här i Mochau. Tack! Vi stortrivs. 


En kul sak här är att läsa vägskyltar. Bet inte om denna går att se riktigt. Men känslan när man ser skylten är att träden ska anfalla bilarna, mohahahahaaaaaaa
Ska försöka ta bättre bilder på detta 





CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar