Skrivinspiration = noll och bloggtips

Hej fina vänner!

Min skrivinspiration är noll just idag, jag hade förberett i tankarna ett inlägg jag skulle skrivit redan igår, men jag sköt upp det. Och idag finns inte känslan för det riktigt. Jag ska också fortsätta skriva om mina träningstips, nästa kommer handla om vikten av att sitta rätt och hur man sitter rätt. Så mycket har jag bestämt. Ha tålamod med en ibland urusel bloggerska. Andra saker tar min energi ibland, det är livet liksom.

Pssst, titta in hos min kusin istället, det sägs att jag har inspirerat henne till att börja blogga. Viveca delar med sig så bra om sin sjukdom Alopecia och skriver även om allt möjligt från en vardag som fru och mamma. De coola små barnen är alltså mina kusinbarn. Brorsbarn och kusinbarn är fint att ha.

Här är Vivecas blogg,  Mina jag och Alopcia Håll med om att hon är grym på att blogga!

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar