Vissa dagar är jobbigare än andra då finns det saker jag är extratacksam för

Utan min man, familj och riktiga vänner vet i tusan hur mitt liv skulle sett ut. Speciellt mina hundar och mina träningskamrater betyder allt just nu. Träningskamrater som ser när jag är ledsen och som ringer efter träningen och frågar hur jag egentligen mår. Ni är grymma! Hundarna verkar också känna när jag behöver dem som mest. Vicky hon blixtrade till igår och gjorde ett lydnadspass av riktig klass, hon kan Vickan och hon visar det när jag mår som sämst, underbara hund!


Cancern och yogan har lärt mig en viktig sak. Man vet aldrig hur någon annan mår, man vet aldrig vad som döljer sig under ytan. Det är något jag ofta tänker på numera i möten med människor och att allting har en orsak. I sommar har jag samlat på mig bilder med meningsfulla ord, läs dem gärna och förvara dem i minnet. Namaste. 







Jodå lite humor finns i allvaret. 







CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar