Stolt barnsupporter!

Ni vet jag skrev för ett tag sen om välgörenhet. Nu har jag gjort slag i saken och förutom Lidaloppet som jag är ambassadör för så är jag nu barnsupporter. Forskning är så otroligt viktig för att vi ska överleva cancern. Barncancerfonden har ett bra system, det går att vara månadsgivare för en liten liten summa, man väljer själv. 


Det här kom hem med posten idag. Kort och enkel information om hur Barncancerfonden arbetar. 


Förra månaden gjorde jag också en engångsinsättning till Superhjältarna. Hur de förgyller tillvaron kan ni läsa här. 

Här kommer jag sen nöja mig med stöd till välgörenhetsorganisationer. Jag är ju också Tigerfadder och köper Ung cancers armband mm. Något vi också gör för att bidra till en friskare värld är att köpa eko, det gynnar inte bara oss själva utan bidrar till exempel till en giftfri arbetsmiljö för många människor. 


CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar