Inget vanligt inlägg, smink!

Rejält förkyld som jag är har jag inte gjort mycket vettigt i helgen. Plockat blåbär med hundarna för att krama ut det sista av sommaren är väl i stort sett det enda. Jag och Linda funderar på vad vi ska hitta på för ny utmaning nu när inte Iform-loppet blev av, men än har vi inte kommit på något. Ideer välkomnas, de får inte vara dyra, vi är panka.

En riktigt ovettig sak blev iallafall av. I goodiebagen jag fick på Netflix-eventet låg en hel uppsättning med smink från Palina och det är så vackert! Så jag plockade med mig det ut på tomten för att ta några foton.  Har en ögonskugga i mindre förpackning från Palina sen länge men det har inte blivit av att jag använt den så mycket eftersom jag har mitt I.D smink från N.Y shoppingen förra året.
Men om det visar sig lika bra (eller kanske bättre) så kommer det bli sminkbyte framöver för vilka förpackningar! Och det som är ännu bättre, produkterna är fria från mineraloljor, alkohol och tilltäppande- irriterande ingridienser. Det låter ju hur bra som helst. Läs gärna mer om Palina här.


CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar