Hemma med stencoola Gnista

Så bra resan gick, djupt imponerad av den här lilla valpen som på fem minuter accepterade sin nya flock och sen var stencool hela vägen hem. 



Lunchpaus på fjället :-)


Sov gott vid mina fötter hela vägen hem. Vi hade laddat upp med pyttesmå tuggben och en lekknut så hon hade lite att pyssla med om hon ville. Men i stort sett sov hon precis hela vägen, och jag kunde också sova en hel del. En bil är ju ett enda stort sömnpiller egentligen. 


Streetphotography på fjället


I förra veckan städade jag äntligen ur Nickis gamla box i hundstallet som stått tom sedan hon lämnade oss. Jag har faktiskt inte förmått mig städa ur den förut, nu kändes det äntligen helt rätt. 

Nu har vi precis varit uppe i hundstallet och ätit frukost, tagit en minipromenad i skogen och nu har vi somnat gott igen. Idag ska vi vara hemma och bara vara och framåt kvällen ska vi upp till klubben och träna lite med Vicky och Freia. Gnista  får hänga med och spana in vad hon ska göra i framtiden. 





CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar