Vilken dag!

 
Det är ju bara helt fantastiskt höstväder ute, solen värmer fortfarande. Idag har jag hängt med mina träningskamrater på klubben och sedan spårat med både Vicky och Gnista. Min egen energi börjar komma tillbaka nu, så skönt.

Ett friskhetstecken är att jag börjat fotografera lite igen, häromdagen hade jag med kameran på skogspromenaden, annars har den mest legat och samlat damm i år. Jag har haft sådan ångest för att fotografera och eftersom det inte är något jag måste göra så har den fått ligga och vänta på bättre tider. Finns ingen anledning att stressa fram det kreativa. Det har gjort gott, jag kände att det kunde funka att plåta igen så igår tog jag med kameran och plåtade åt härliga Terece på Love Forever. Vi hade en photoshoot med hennes underbara bohochica klädkollektion. Måste bara visa lite bilder här, vi är så stolta allihop över bilderna, modellerna är Emmy Parnevik och Paulina Lindström Tigerfalk, så fina tjejer som är lätta att jobba med. TACK allihop!







Och imorgon är det dags för Lidaloppet, det kommer bli en fantastisk avslutning på den här sköna helgen!

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar