Välkommen Gray!

Vi har varit i Åndalsnes över nyårshelgen och bekantat oss med Gray som lyckligtvis kunde tänka sig att bli svensk. Flocken är hel igen och det känns väldigt, väldigt bra. Vi är på väg hem igen över fjället och året har för vår del börjat bra. Men naturen är stygg, igår fick Emelies, (mitt brorsbarn) ponny somna efter en olyckshändelse och vi blev igen påminda om hur snabbt allt kan förändras. Det känns lite som att vi är på kant med naturen men vi ger inte upp. 



Jag och Gray i Åndalsnes. 


Testade att ta en Panoramabild med telefonen igår när vi var ute med hundarna. 




Det här är några bilder jag tog nu under resan hem. Vi hade tur så vägen över fjället var öppen. Dovrefjäll är så vackert och det blir mer flyt i resan att köra över fjället istället för neråt över gränsen vid Charlittenberg. 





CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Vad trevligt för Grey att få följa med er hem.
    Dina bilder är fantastiska. Jag har köpt mig en kamera för att börja ta mer bilder. Har du gått någon utbildning?

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad kul att du köpt dig en kamera! Jag har gått kurser på fotografiska och sen har jag assisterat mycket. Kan verkligen rekommendera fotografiskas kvällskurser! De har ett upplägg som fungerar ihop med jobbet.

      Radera
  2. vad kul att du köpt dig en kamera! Jag har gått kurser på fotografiska och sen har jag assisterat mycket. Kan verkligen rekommendera fotografiskas kvällskurser! De har ett upplägg som fungerar ihop med jobbet.

    SvaraRadera