Inga semesterplaner blev en egen IPO-plan

Vi hade absolut ingenting planerat för semestern i år utan målet var att bara ta det lugnt och träna med hundarna och gå på Malins sommaryoga. Kändes som en riktigt bra plan men jag var ändå frustrerad över att jag inte kände något sug över att hitta på något annat, när ska jag bli som vanligt igen? Ingenting är roligt förutom hundarna. Jag har knappt ens sett fram emot att gå på yogan. Men jag vet ju att när jag väl är där på mattan så är det bland det bästa jag vet och det var helt fantastiskt att känna att min vänsterarm är så stark igen så jag kan stå på händer. Sakta men säkert så läker kroppen fysiskt det är jag väldigt tacksam för. Tänk om min sömn kunde hitta tillbaka lika bra också, just nu ligger jag vaken igen mitt i natten. Och den här gången valde jag att skriva lite istället för att se ännu ett avsnitt av vänner som blivit en favoritserie under våren. Min omtänksamma man som snappat upp att det är bara hundträning som ger mig någon glädje numera, han har gått och funderat på sitt eget hörn och satt igång att anlägga en helt egen IPO-plan åt oss. Bara 800 meter hemifrån har vi nu en helt egen plan att träna på. Kolla vilket kalas!





Påbörjat A-hinder 

Jättefint underlag! Det har varit en hästhage här förut och långt tillbaka var det en sjö här så det är fint tätt klövergräs blandat med något sjögräs som blev riktigt bra när vi klippte ner det. 


Min och Vickys favoritsyssla. Målet just nu är FH1 i oktober, som det ser ut nu så ska det gå att sy ihop till dess. 


Det här är denna sommarens favoritplats. När vi slår oss ner i kanten på spåret och inväntar att spåren ska bli tillräckligt gamla då kopplar jag av som bäst. 










CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar