Kaffeavvand?

Jag har hittat en enda positiv sak med gifterna förutom att de ska få mig frisk såklart. Kroppen har blivit helt avvand från kaffe. Det är inte bara att det smakar allmänt illa med det mesta när gifterna pumpas runt i kroppen utan suget efter kaffe är helt borta. Jag trodde huvudvärk skulle slå till men inte det minsta. Och allteftersom kroppen repar sig så förblir kaffesuget borta. Det är min hjärna som vet att det egentligen smakar rätt bra så därför börjar jag dricka kaffe igen så smått, men väldigt mycket mindre mängd än förut. Det känns bra.


Fick också ett tips från min vän Malin att blanda kokosfett i kaffet, en av de viktiga MCT-oljorna. Det lät helt klart spännande, ska testa så fort jag är hemma igen. Nu är jag hos mamma i de Dalsländska skogarna och går väldigt mycket promenader. Det myllrar av skogsvägar här som är i en promenadkklass som inte finns i Stockholm. Förresten, ni läste väl mitt inlägg från igår om Lidaloppet?

http://tranaryggen.blogspot.com/2014/08/hang-med-pa-lidaloppet-och-stod.html






CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar